Forum Szaliki Klubowe Strona Główna

 Reedycje szali
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
xyxy



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:12, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Na 99%? To sie przyjrzyj dobrze. Pomijam juz roznice w kolorystyce, bo ta moze byc spowodowana fleszem aparatu oraz kroj liter (na moje oko inny - jednoznacznie trudno orzec z takich fotek, ale:

1. Gorna krawedz herbu Legii - prosta/wygieta
2. Kolor rekojesci kosy - czarny/bialy
3. brzeg kaptura po prawej stronie pyska kostuchy- zamarkowany/brak
4. plecy kostuchy - zamarkowane faldy/ich brak


Ostatnio zmieniony przez xyxy dnia Pon 18:16, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaju



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 19:50, 05 Kwi 2010    Temat postu:

pogoniarz73 napisał:
Ostatnio wylicytowałem taki oto szal:




ten egzemplarz natomiast jest z kolekcji aro...




...i pytanie jest oczywiste chociaż i tak na 99% (kolor frędzli..) jestem pewien iż jest to reedycja Surprised


Ja natomiast mam jeszcze inny Wesoly
Jest to mój drugi szal jaki mam.
Zakupiony około 97-98 rok.
Ma inne trotki wobec 2 wyzej, a kosę taką ja Pogoniarz.
Moim zdaniem były robione masowo na kilka tur i stąd róznice.
Tak jak przy wielu innych szalach z tamtego okresu.

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aro
Legia Warszawa
Legia Warszawa


Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 1578
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: L-wo

PostWysłany: Pon 19:58, 05 Kwi 2010    Temat postu:

Gaju napisał:
pogoniarz73 napisał:
Ostatnio wylicytowałem taki oto szal:




ten egzemplarz natomiast jest z kolekcji aro...




...i pytanie jest oczywiste chociaż i tak na 99% (kolor frędzli..) jestem pewien iż jest to reedycja Surprised


Ja natomiast mam jeszcze inny Wesoly
Jest to mój drugi szal jaki mam.
Zakupiony około 97-98 rok.
Ma inne trotki wobec 2 wyzej, a kosę taką ja Pogoniarz.
Moim zdaniem były robione masowo na kilka tur i stąd róznice.
Tak jak przy wielu innych szalach z tamtego okresu.




Dokładnie tak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 20:59, 05 Kwi 2010    Temat postu:

xyxy napisał:
Na 99%? To sie przyjrzyj dobrze. Pomijam juz roznice w kolorystyce, bo ta moze byc spowodowana fleszem aparatu oraz kroj liter (na moje oko inny - jednoznacznie trudno orzec z takich fotek, ale:

1. Gorna krawedz herbu Legii - prosta/wygieta
2. Kolor rekojesci kosy - czarny/bialy
3. brzeg kaptura po prawej stronie pyska kostuchy- zamarkowany/brak
4. plecy kostuchy - zamarkowane faldy/ich brak


Fakt muszę przyznać że nawet nie zwracałem uwagi na takie szczególiki... jedyne co pierwsze rzuca się w oczy to kolor frędzli.. dzięki panowie Cool
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 10:49, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 6:28, 08 Kwi 2010    Temat postu: Dyskusje o szalach

Tak był wzór robiony pare latek od ok 96 roku i bylo kilka doróbek wykonanych moją ręka,ostatnia ok 2001, chyba ze jakias inna firma zrobiła identyczny wzó i puszczała go na rynek
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 7:58, 08 Kwi 2010    Temat postu: Re: Dyskusje o szalach

SZALIKI.COM napisał:
Tak był wzór robiony pare latek od ok 96 roku i bylo kilka doróbek wykonanych moją ręka,ostatnia ok 2001, chyba ze jakias inna firma zrobiła identyczny wzó i puszczała go na rynek


Podejrzewam że ta druga opcja gdyż to jakby nie było ponad dziewięć lat od ostatniego a ten wygląda bardzo świeżo!

Dzięki za informację.
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 10:44, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
xyxy



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:41, 13 Kwi 2010    Temat postu:

To ja mam pytanie. Czy to oznacza, ze za kazdym razem projekt graficzny byl inny? Z tego co rozumiem maszyna szyje wedlug dostarczonej w formie elektronicznej grafiki. Chyba sama nie jest w stanie zrobic takich odstepstw jak w powyzszym przykladzie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaju



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 17:53, 13 Kwi 2010    Temat postu:

xyxy napisał:
To ja mam pytanie. Czy to oznacza, ze za kazdym razem projekt graficzny byl inny? Z tego co rozumiem maszyna szyje wedlug dostarczonej w formie elektronicznej grafiki. Chyba sama nie jest w stanie zrobic takich odstepstw jak w powyzszym przykladzie?


Z projektu który się wysyła, graficy producenta robią jeszcze jeden "swój" projekt.
Taki pod maszynę. I on może się nieco różnić.
Tak ja myślę.
Ale mamy tu fachowców wiec, się pewnie precyzyjnie wypowiedząWesoly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xyxy



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:35, 13 Kwi 2010    Temat postu:

No ok, to rozumiem. Chodzi mi o to, ze jesli ostatecznie wychodzi kilka wersji tego samego szala, ale jednak z roznymi odstepstwami w detalach, to chyba znaczy, ze i projektow "elektronicznych" bylo kilka? Czyli, ze szale domawiano w nastepnych latach, ale dla kazdego nowego zamowienia robiono nowy wzor "elektroniczny". Tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaju



Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 1448
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:40, 13 Kwi 2010    Temat postu:

Wydaje mi się że jeśli u tego samego producenta to wzoru elektronicznego już nie trzeba nowego...
Z chęcią przeczytam wypowiedz Tomka na ten temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xyxy



Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:00, 13 Kwi 2010    Temat postu:

No wlasnie, jesli ten sam producent, to chocby na przykladzie tego laczonego szala Pogoni i Legii - spore roznice. Wychodziloby, ze nastepni producenci robili wzor od nowa i pewne szczegoly juz byly inne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szylu
Stal Mielec


Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mielec

PostWysłany: Śro 14:23, 14 Kwi 2010    Temat postu:

moze po pierwszym rzucie ktos doszedl do wniosku ze lepiej bedzie poprawic np herb Legii albo kolor czcionki. przeciez to sie zdarza. chocby w przypadku kiedy robisz szal i nie zauwazysz bledu jednak wzor jest dobry to domawiasz ten sam juz z poprawionym bledem. albo gdy zrobisz szal i w rzeczywistosci cos nie pasuje i najleopeij bedzie zmienic to takie poprawki sie nanosi. przykladow mozna mnozyc.

a potem zdarzaja sie ze jedna osoba ma taki wzor inna ma drugi, jednak nikt nie jest w stanie powiedziec ktory jest pierwszy.

wydaje mi sie ze bedzie lepiej stworzyc temat o rozkmince produkcji szala i wszystkich mozliwosciach bo co rusz zaczyna sie dosc ozywiona dyskusja czemu to czemu tamto i temat sie rozmywa...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lechita1922



Dołączył: 26 Gru 2008
Posty: 171
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Budzyń <<PyRlAnDiA>>

PostWysłany: Czw 6:44, 27 Maj 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
I już pojawiła się reedycja łączonego szalika Arka-Lech.... Oryginalny ma żółte frędzle...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 14:50, 27 Maj 2010    Temat postu:

...cwaniaczek alvaro87 z Wrześni zapomniał chyba o tym napisać Laughing
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 10:23, 15 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Włóczykij



Dołączył: 18 Gru 2008
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Gór

PostWysłany: Czw 21:26, 27 Maj 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


Lech - Bałtyk, pisze ze oryginal, a to reedycja.. Wsciekly
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 21:32, 27 Maj 2010    Temat postu:

pogoniarz73 napisał:
...alvaro87 z Wrześni

A czy ten kolo nie robił czasem reedycji Unia&Okocimski???
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 23:23, 27 Maj 2010    Temat postu:

Bynajmniej sprzedawał na allegro, ale czy to on robił czy nie, to nie wiem.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Czw 23:52, 27 Maj 2010    Temat postu:

Wiem że sprzedawał kilka razy. A sztama już dawno skończona więc przypuszczam żę to nie były oryginały, z resztą projekt był mało skomplikowany więc nie trudno podrobić.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pon 9:49, 31 Maj 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Szal kolejny raz na aukcji przez tego samego sprzedającego, mimo że co najmniej kilka razy został już sprzedany. Śmierdzi mi tu reedycją niestety.
Tu wcześniejsze aukcje:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 9:50, 31 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pon 9:54, 31 Maj 2010    Temat postu:

To jest chyba niemożliwe żeby posiadał tyle oryginałów nie?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Szaliki Klubowe Strona Główna -> Dyskusje o szalach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 8 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin